Набір учнів до першого класу на 2024/2025 н.р.
Шановні батьки майбутніх першокласників!
Відповідно до наказу директора «ОКЗО Іванопільський ліцей» від 30.04.2024
№14-а/ г з 01.05.2024 до 01.06.2024 розпочато прийом заяв до 1 класу на 2024-2025 навчальний рік.
В умовах воєнного стану зарахування дітей до першого класу здійснюється відповідно до Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти (далі - Порядок), наказу МОН від 28.03.2022 № 274 «Про деякі питання організації здобуття загальної середньої освіти та освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні» та з урахуванням рекомендацій Міністерства (лист від 16.04.2022 №1/4202-22).
Зарахування до закладу здійснюється відповідно до наказу директора, що видається на підставі заяви одного з батьків дитини, поданої особисто (з пред’явленням документа, що посвідчує особу заявника).
До заяви додаються:
- копія свідоцтва про народження дитини (під час подання копії пред’являється оригінал);
- оригінал або копія довідки форми № 086-1/о «Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов'язкового медичного профілактичного огляду».
Для організації інклюзивного освітнього простору для дітей із особливими освітніми потребами до заяви додається висновок про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини (висновок ІРЦ).
У випадку подання копій документів оригінали мають бути подані до видання наказу про зарахування тобто до 01 червня.
При поданні заяви має бути пред'явлено документ, що підтверджує місце проживання дитини чи одного з її батьків на території обслуговування закладу.
Здійснюється прийом заяв і сканованих копій документів, необхідних для зарахування, через електронну скриньку закладу освіти ivanopil.gimnazia@ukr.net та рекомендованим листом.
У паперовій формі приймання документів забезпечується під час індивідуального прийому у разі, якщо створені безпечні умови для працівників закладу освіти та громадян.
Звертаємо увагу, що відповідно до Закону України "Про освіту" (ст.13 ч.1) "Кожна особа має право здобувати початкову та базову середню освіту в закладі освіти (його філії), що найбільш доступний та наближений до місця проживання особи. Право особи здобувати початкову та базову середню освіту у державному або комунальному закладі освіти (його філії), за яким закріплена територія обслуговування, на якій проживає ця особа, гарантується, що не обмежує право особи обрати інший заклад освіти.".
Коли розпочинається прийом документів для зарахування дитини до 1 класу на 2024-2025 н.р.?
Відповідно до наказу директора "ОКЗО Іванопільський ліцей" від 30.04.2024 №14-а/г прийом заяв розпочато з 01.05.2024 до 01.06.2024
Як можна отримати консультацію?
Консультації надає заступник директора з навчально-виховної роботи Мельник Наталія Андріївна за тел.0986052120.
В який час варто прийти?
Надати документи для зарахування або отримати консультацію з питань зарахування можна щоденно з 9.00 до 15.00 .
УВАГА!!!
Під час сигналу «Повітряна тривога» прийом документів не здійснюється. У паперовій формі приймання документів здійснюється у разі створення безпечних умов для працівників закладу освіти та громадян.
Які нормативні документи регулюють вступ до 1 класу?
Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти i науки України від 16 квітня 2018 року № 367, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0564-18.
Хто подає документи для зарахування дитини?
Документи подаються одним з батьків дитини або їх законним представником до 01 червня в один із способів:
- особисто, при цьому необхідно пред’явити посвідчення особи;
- надсилати електронним листом на електронну скриньку ліцею ivanopil.gimnazia@ukr.net
Який пакет документів необхідно для зарахування до 1 класу?
- заяву (заповнюється у закладі освіти);
- копію свідоцтва про народження дитини (з пред'явленням оригіналів зазначених документів);
- медичну довідку форми 086-1/о «Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язкового медичного профілактичного огляду»
- копії документів, що підтверджують право дитини на першочергове зарахування (з пред'явленням оригіналів зазначених документів);
- копії документів, що підтверджують право на пільги (з пред'явленням оригіналів зазначених документів).
Для організації інклюзивного освітнього простору для дітей із особливими освітніми потребами до заяви додається висновок про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини (висновок ІРЦ).
Чи має бути присутня дитина при подачі документів до 1 класу?
Присутність дитини під час подання заяви про зарахування, жеребкування або її зарахування не є обов’язковою.
Поради батькам майбутніх першокласників
https://www.youtube.com/watch?v=e-5YeIMEFvc&t=5s
- Радійте Вашій дитині!
- Розмовляйте з дитиною спокійним голосом. Для дитини Ви — зразокмовлення, адже вона вчиться мови, наслідуючи, слухаючи, спостерігаючи. Ваша дитина буде говорити так, як Ви. Малюк успішніше засвоює мову тоді, коли дорослі слухають його, спілкуються, розмовляють. Виявляйте готовність слухати. Якщо роль слухача Вас втомлює, якщо Ви поспішаєте, не забувайте: терпіння, виявлене в дошкільний період, суттєво полегшить ваші проблеми в майбутньому.
- Щодня читайте дитині. Розучуйте скоромовки, чистомовки.
- Приділяйте дитині якомога більше часу. Саме в дошкільні роки закладаються основи впевненості в собі та успішного спілкування позасім'єю. Від рівня раннього мовленнєвого розвитку залежатиме подальший процес росту дитини в школі.
- Не забувайте, що мова та мовлення краще розвиваються в атмосфері спокою, безпеки та любові.
- У кожної дитини свій темперамент, свої потреби, інтереси. Поважайте її неповторність.
- Розвивайте основні лінії дошкільного дитинства — вміння слухати, бачити, відчувати.
- Допомагайте дитині розвивати дрібну моторику м'язів руки,аби їй було легше опановувати письмо. Для цього необхідно вчити малюка вирізати, малювати, зафарбовувати, будувати, складати невеликі за розміром деталі, зображення. Навчіть дитину зав’язувати та розв’язувати вузлики.
- Забезпечуйте можливості та умови для повноцінної гри. Гра — це провідна діяльність дошкільника. Л.С. Виготський відзначав: «Чим краще дитина грається, тим краще вона підготовлена до навчання у школі».
- Допомагайте дитині осягнути склад числа. Немає необхідності, щоб вона механічно лічила до 100 і більше. Нехай рахує до 10-20, але особливо важливо розуміти і знати, з яких чисел складається 5 , а з яких — 7 тощо. Це є основою понятійного мислення, розуміння основ математики, а не механічного запам’ятовування.
- Працюйте над розвитком пам'яті малюка, його уваги, мислення. Для цього пропонується багато ігор, головоломок, задач у малюнках, лабіринтів тощо в різних періодичних та інших виданнях.
- Запровадьте в сім'ї єдиний режим і дотримуйтеся його виконання (обов'язково всі члени родини).
- Дитина повинна мати певне доручення і відповідати за його виконання.
- Необхідною умовою емоційно-вольового розвитку малюка є спільність вимог до нього з боку всіх членів родини.
Реомендації психолога для батьків першокласників
Тест для батьків майбутніх першокласників
«Як ваша дитина сприймає навколишній світ»
- Чим найбільше любить займатися ваша дитина? А)Дивитися телевізор, розглядати малюнки, іграшки, фотокартки;
Б) Слухати пісні, співати, вгадувати мелодії;
В) Робити щось самій, торкатися руками, придумувати забавлянки, жарти.
Як встановлює контакт з іншими дітьми?
А) Важко, друзів майже не має;
Б) Без проблем вступає в контакт з дітьми та дорослими, доброзичлива до всіх;
В) Любить грати з дітьми, організатор спільних справ.
- Як поводиться дитина, коли приходять гості? А)Соромиться, поводиться тихо, мало розмовляє; Б) Із задоволенням розповідає про свої справи;
В) Не стримує своїх емоцій при незнайомих і дорослих людях; неспокійна, не вислуховує їх до кінця.
- Як грається з товаришами?
А) Не любить галасливі ігри, не бере на себе головні рол, пасивна;
Б) Спокійно спостерігає за дітьми, виконує ролі, добре наслідує;
В) Любить керувати грою, часто міняє задум, нетерпляча.
- Як переживає невдачу?
А) Зосереджується на собі, відокремлюється від інших; Б) Спокійно намагається повторити дії;
В) Бурхливо, емоційно, плаче.
Як висловлює прохання?
А) Мовчки дивиться, «просить очима»; Б) Багато говорить, вимагає, доводить, аргументує;
В) Торкається вас, ластиться, змінює тон голосу.
- Що робить з найбільшим інтересом?
А) Любить конструкторні, комп’ютерні ігри, дивиться телевізор, розглядає картинки;
Б) Малює, щось створює руками; В) Слухає музику, говорить.
- Що розповідає про дитячий садок, школу ?
А) Мало розповідає про свої враження;
Б) Розповідає про друзів усе, що почула від вихователя; В) Розповідає про те, що робили.
- Який подарунок найбільше бажає?
А) Комп’ютер;
Б) Музичний центр; В) Домашню тварину.
- Чи любить дитина малювати?
А) Ні;
Б) Більше любить розглядати картинки;
В) Малює постійно, багато малюнків у зошиті.
Як швидко змінюється настрій і з яких причин?
А) Під час виникнення конфлікту переживає все в собі, назовні не показує.
Б) Може легко образитися на будь-яке підвищення голосу;
В) Швидко змінюється настрій, якщо починається якась спільна робота в сім’ї.
- Які ідеї і фантазії приходять частіше на думку?
А) Щось змінити в обстановці, новий одяг, речі;
Б) Придумує слова, примовки, легко відгадує загадки;
В) Поїхати на екскурсію, піти в цирк, театр, щось зробити.
Чи допомагає вдома по господарству і що найбільше любить робити?
А) Прибирати на книжкових полицях, розкладати речі на місцях;
Б) Не любить допомагати, але з бажанням пилососить;
В) Любить спільні домашні справи, але не доводить їх до кінця.
- Як засинає дитина?
А) Швидко і спокійно;
Б) Потребує спілкування, капризує коли її залишають без казки; В) Неспокійно спить, крутиться довго перед сном.
Обробка результатів:
За кожну відповідь «А»-1 бал; «Б»-2 бали; «В»-3 бали.
14-20 балів – дитина сприймає образно-зорову інформацію.
20-28 балів – дитина сприймає уявно-слухову інформацію.
28-42 балів – дитина сприймає емоційно-чуттєво інформацію.
Завдяки отриманим відомостям про дітей учитель має змогу здійснювати індивідуальний підхід до учнів свого класу.